تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است
سرخط خبرها

استخدام‌های جدید در آموزش و پرورش | ورود سالانه ۲۵هزار دانشجو معلم به دانشگاه فرهنگیان

  • کد خبر: ۱۰۷۱۵۱
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
استخدام‌های جدید در آموزش و پرورش | ورود سالانه ۲۵هزار دانشجو معلم به دانشگاه فرهنگیان
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در راستای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، مقرر شد سالیانه ۲۵ هزار نفر دانشجو معلم به‌عنوان ورودی جدید در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل شوند که برای امسال در حال برنامه‌ریزی است. 

به گزارش شهرآرانیوز و بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، احمد محمودزاده اظهارکرد: در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش از ۲۳ هدف عملیاتی، ۴ هدف عملیاتی و از ۱۳۱ راهکار، ۲۵ راهکار به‌صورت مستقیم با موضوع جایگاه، ساماندهی، منزلت و معیشت معلم مرتبط است.از سال ۱۳۹۰ که این سند جامع تصویب‌شده است، مسئولین در خصوص اجرایی کردن سند تحول بنیادین کارنامه و حضور خوبی نداشته‌اند که جای گله‌مندی دارد.

وی با اشاره به نگاه مثبت وزیر آموزش‌وپرورش و دولت مردمی به موضوع رتبه‌بندی معلمان، افزود: همه دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت مصمم هستند، رتبه‌بندی معلمان که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است را اجرایی کنند.

محمودزاده گفت: تعیین ملاک‌های ارزیابی در طرح نظام رتبه‌بندی باید طوری برنامه‌ریزی شود که روند علمی و تربیتی معلمان تقویت شود و در تقویت انگیزه و ارتقاء شغلی آن‌ها تاثیرگذار باشد. درصورتی‌که این جهت‌گیری در رتبه‌بندی انجام شود، اثرش را در کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی خواهیم دید.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: نظام برنامه‌ریزی و پشتیبانی آموزش‌وپرورش، باید برای حضور ثمربخش معلم در کلاس درس طراحی داشته باشد و از این منظر می‌توان گفت؛ آینده کشور در لحظه‌های حضور معلم در کلاس درس مهندسی و طراحی می‌شود.

محمودزاده افزود: آموزش‌وپرورش به‌ واسطه نقش گسترده‌ای که دارد، هرگونه تغییر در آن، جامعه را نیز به‌ سرعت تحت تأثیر قرار می‌دهد، لذا بدون معلمان آگاه و شایسته از عهده این نقش مهم برنمی‌آید.

وی در پایان با اشاره به جذب معلمان جدید در آموزش‌وپرورش گفت: در راستای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، مقرر شد سالیانه ۲۵ هزار نفر دانشجو معلم به‌عنوان ورودی جدید در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل شوند که برای امسال در حال برنامه‌ریزی است. همچنین در کنار ورودی‌های دانشگاه، استخدامی‌های جدیدی برای ورود به آموزش‌وپرورش خواهیم داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->